Kā palielināt bloga apmeklētāju skaitu?

Piesaistīt jaunam blogam vērtīgu trafiku nav viegli, taču tas ir izdarāms. Kā palielināt bloga apmeklētāju skaitu un kam labāk netērēt laiku?

Blogs ir labākais veids (rīks) kā vietnei radīt apmeklētāju plūsmu. Pie tam, ja visu dariet paši – tas tiešām ir pilnīgi bez maksas.

Arī, ja izmantojiet trešo pušu pakalpojumus – apskatot izmaksas ilgtermiņā, cena ir tuvu “bez maksas”, jo tiklīdz Jūs publicējiet rakstu, tas sāk vest apmeklētājus uz Jūsu vietni un dara to tik ilgi, kamēr to var atrast Interneta meklētājprogrammās.

Šis raksts ir tapis tāpēc, ka Internetā ir milzums maldinošas informācijas par to kā ar blogu palīdzību uzlabot apmeklētāju plūsmu un šos padomus bieži sniedz “Guru”, kuri paši pārvalda vietnes ar zemu trafiku.

Katrs otrais raksts sola, ka, sekojot viņu satura mārketinga padomiem, Jūsu bloga apmeklētāju skaits pēc pavisam neilga laika palielināsies par 100 000 vai vairāk apmeklētāju mēnesī.

Visi šie padomi tiek balstīti vai nu uz veiksmes stāstiem, vai “vidējo temperatūru slimnīcā”, respektīvi – ja vairums blogu ar augstu apmeklētāju skaitu kaut ko dara līdzīgi – tātad tas ir īstais veids kā tas ir jādara.

Un, ja arī Jūs darīsiet tāpat – arī Jūsu bloga apmeklētāju skaits augs tikpat strauji.

Diemžēl tas nav tik vienkārši -J.

Lai gan tā ir taisnība, ka ir iespējams mācīties izpētot citu biznesu izaugsmes vērturi, tomēr Jums neizdosies izveidot citu Facebook, DropBox, Amazon, Alibaba vai Google, vienkārši soli pa solim atkārtojot to dibinātāju darbības.

Lai pārspētu konkurentus Jums kaut kas ir jādara labāk vai savādāk.

Viss turpmāk rakstītais ir jāuztver tikai un vienīgi Jūsu bloga/vietnes apmeklētāju plūsmas palielināšanas kontekstā. Ja mērķis ir cits arī mūsu komentārs, visticamāk, būs atšķirīgs.

Kā apmeklētāji nokļūst Jūsu blogā?

Lai saprastu kā palielināt apmeklētāju plūsmu, vispirms ir jāsaprot kā/no kurienes apmeklētāji var nokļūt Jūsu vietnē.

Veidu (datu plūsmas avotu) nav daudz:

  • Tiešā datplūsma (jeb trafiks) – Google Analytics uzrādās, kad nav zināms no kurienes nāk apmeklētājs, piemēram, kad viņš pirmo reizi apmeklē Jūsu vietni ierakstot pārlūkprogrammā Jūsu vietnes adresi (URL);
  • Dabiskā datplūsma – kad lietotājs meklētājprogrammā (piemēram Google) ieraksta kādu vaicājumu, un pēc tam uzklikšķina uz atsauci, kas viņu novirza uz Jūsu vietni;
  • Novirzītā datplūsma – kad apmeklētājs, lai nokļūtu Jūsu vietnē, ir uzklikšķinājis uz saites citā vietnē;
  • Apmaksātā datplūsma – kad apmeklētājs ierodas Jūsu vietnē, uzklikšķinot uz apmaksātas reklāmas;
  • E-pasta datplūsma – kad apmeklētājs ierodas Jūsu vietnē, izmantojot saiti kādā no Jūsu e-pastiem;
  • Sociālā datplūsma – kad apmeklētājs ierodas vietnē, izmantojot saiti kādā Jūsu sociālo mediju plūsmā.


Blogu mērķis, parasti, ir veidot uz vietni dabisko datplūsmu, jo šie apmeklētāji jau aktīvi meklē informāciju un, tāpēc, ir lielāka iespēja, ka Jūsu saturs viņiem būs noderīgs un interesants, ka Jūs “sadraudzēsieties”.

Un, rezultātā – viņi no Jums arī kaut ko nopirks.

E-komercijas vietņu vidējais reklāmguvumu (pirkumu) līmenis 2022. gadā bija 2,1 procents, bet vietnes apmeklējumu skaits pirms pirkuma veikšanas svārstās no apmēram no 2 līdz 4 reizēm.

Respektīvi – pērk vidēji katrs 50-tais vietnes apmeklētājs un pirms pirkuma viņš vietni ir apmeklējis vismaz 2 reizes.

Tieši tas arī ir bloga uzdevums – atvest un piesaistīt vietnei maksimāli daudz ieinteresētu apmeklētāju

Stratēģijas, kas nepalīdzēs būtiski palielināt apmeklētāju plūsmu uz Jūsu blogu

Kā jau tika minēts – dažādu mītu, kā labāk palielināt bloga apmeklētāju skaitu, ir ļoti daudz un nav jau tā, ka turpmāk apskatītās darbības nerada apmeklētāju plūsmu.

Rada, bet:

  • Tā nav būtiska;
  • Šīs darbības aizņem laiku, kuru citādi izmantojot var iegūt daudz vairāk.


Komentēšana

Ja komentējat rakstus citos blogos vai postus sociālajos tīklos ar mērķi “pagriezt” daļu to apmeklētāju sava bloga virzienā – nu, lai Jums veicas.

Pat, ja Jūsu komentārs būs labāks par tekstu, kuru komentējiet – tas uz Jūsu blogu nenovirzīs kaut cik ievērojamu apmeklētāju plūsmu.

Jā, daži būs, bet vai tam patērētais laiks ir dažu vai dažu desmitu apmeklējumu vērts?

Raksti citās vietnēs

Lai jūtami palielinātu trafiku uz savu blogu, Jums būs jāuzraksta ļoti daudz rakstu un arī jāvienojas ar citu vietņu īpašniekiem par to publicēšanu.

Tas prasīs daudz laika un, ja lielāko daļu sava laika pavadīsiet rakstot citiem – vai Jums atliks laika, lai attīstītu savu blogu?

Bet, ja kāds Jums piedāvā Jūsu blogā ievietot labas kvalitātes rakstus – noteikti piekrītiet – Jūs saņemsiet bezmaksas saturu un, iespējams, arī lasītāju plūsmu no viesautora reklāmas aktivitātēm.

Uzstāšanās konferencēs

Lai gan šī stratēģija var palīdzēt Jums veidot personīgo autoritāti un palielināt sekotāju skaitu sociālajos medijos, tomēr, to sasniedzamība ir ierobežota – pat, ja Jūs iegūsiet tūkstošiem jaunu sekotāju, tikai dažiem desmitiem, varbūt simtiem patiešām interesēs Jūsu teiktais.

Pārējie būs neaktīvi, jo tas, kas viņus patiešām interesē atrodas citur.

Gandrīz katrs ir apmeklējis vismaz dažas konferences – cik runātājus Jūs atcerieties? Un, ja atcerieties – ko tieši viņi pateica? Vai tika pateikts kaut kas tāds, kas Jums būtiski palīdzēja uzlabot savu kompetenci vai profesionāli darbību?

Cikiem no viņiem Jūs sekojiet sociālajos tīklos? Vai esiet vairāk kā vienu reizi apmeklējuši runātāju vai viņu pārstāvēto organizāciju mājas lapas?

Principā situācija ir līdzīga kā sagatavojot rakstus publicēšanai citās vietnēs, tikai ar to atšķirību, ka salīdzinājumā ar rakstu (kuru potenciāli var izlasīt tūkstoši vai pat miljoni cilvēku visā pasaulē), Jūsu auditorija konferencēs vienmēr būs ierobežota ar konferences apmeklētāju skaitu – maksimāli dažiem simtiem cilvēku.

Turklāt, publisku uzstāšanos sagatavošana var būt vēl laikietilpīgāka nekā raksta sagatavošana.

Publiskas uzstāšanās var palīdzēt Jūsu bloga attīstībai, ja Jūs jau esiet plaši pazīstama un autoritatīva bloga autors. Cilvēki Jūs jau pazīst, ir lasījuši Jūsu rakstus un apmeklē Jūsu uzstāšanās, jo viņus patiešām interesē Jūsu teiktais – tad katra uzstāšanās tiešām veicina arī Jūsu bloga izaugsmi.

Tomēr – regulāra interesantu rakstu veidošana un uzstāšanās konferencēs ir ļoti laikietilpīga. Protams, ja vien tas nav vienīgais, ko dariet.

Koncentrēšanās uz sociālajiem tīkliem

Ir daudz cilvēku, kuri sociālajos tīklos kaut ko ievieto gandrīz katru dienu un daži no viņiem publicē patiešām pat ļoti interesantas lietas.

Tomēr, ja Jūs neesiet Holivudas, fitnesa u.tml. zvaigzne vai pazīstams politiķis – Jūsu sociālā tīkla kontam, visticamāk, nebūs simtien tūkstošu un vairāk sekotāju.

Un par ja būtu, ko Jūs iegūstiet?

Jūsu ierakstu/postu pamanīs tikai daļa Jūsu konta sekotāju. Viņi to atcerēsies varbūt dažas dienas, varbūt mazliet ilgāk. Varbūt atcerēsies Jūsu ziņu, bet vai atcerēsies kas to ielika?

Informācijas plūsma sociālajos tīklos ir milzīga un Jūsu posti tiek ātri “aprakti” ar jaunākiem.

Bet nepārprotiet.

Mēs nesakām, ka sociālos tīklus nevajag izmantot. Sociālie tīkli var būt nozīmīgs Jūsu vietnes trafika avots, it īpaši sākumā, kamēr Jūsu vietne vēl nav plaši pazīstama.

Mēs sakām, ka primāri uzmanība ir jāpievērš Jūsu blogam un tikai pēc tam sociālajiem tīkliem, jo, ja Jums nebūs vērtīga satura ar ko dalīties sociālajos tiklos – kādēļ lai kāds Jums tur sekotu?

Rīkojieties stratēģiski attiecībā uz satura izstrādi un mārketingu. Neizstrādājiet saturu tikai sociālo mediju platformām.

Un vēl – sociālo tīklu konti dažkārt tiek bloķēti. Ja tā notiks ar Jūsu kontu – viss Jūsu konta saturs pazudīs, bet savu blogu Jūs visticamāk pilnībā kontrolējiet.

Lieliska satura izstrāde

Kas kādam liekas lielisks, citam var likties viduvējs un otrādi.

Respektīvi – tas ir subjektīvi.

Bieži lietotā frāze: “Izstrādājiet lielisku saturu, un apmeklētāji būs”, diemžēl neatbilst patiesībai.

Paskatieties pirmos 3 Google meklējumu rezultātus un salīdziniet ar rakstiem otrajā un trešajā lapā. Neskatoties uz to, ka Google vairumā gadījumu tiešām spēj atrast Jūsu meklēšanas vaicājumam atbilstošu saturu, bieži nav saprotams ar ko raksts pirmajās SERP (Search Engine Results Pages) pozīcijās atšķiras no rakstiem, piemēram, otrajā lapā.

Augstas kvalitātes satura izstrāde ir obligāta prasība, jo citādi – kāpēc gan lai kāds to lasītu, bet kvalitatīvs saturs pats par sevi nevar radīt milzu apmeklētāju plūsmu.

Ja atsauces uz Jūsu saturu neparādās meklētājprogrammu pirmajā (pirmajās) lapās – neviens par tā lieliskumu tā arī neuzzinās.

Respektīvi – ir jāinvestē arī vismaz SEO, e-pasta mārketingā un Interneta reklāmā.

Unikāla satura, labu virsrakstu un meta aprakstu veidošana, rakstīšana “cilvēkiem nevis meklētājprogrammām”, satura veidošana atbilstoši meklējuma nolūkam, iekšējo saišu izmantošana, satura kalendārs u.tml.

Šie visi ir ļoti labi padomi, taču tik elementāri, ka ir diezgan nenozīmīgi. Līdzīgi kā – lai brauktu ar mašīnu, tai ir nepieciešami riteņi.

Kā jau tika minēts iepriekš – atšķirība starp pirmo un desmito rezultātu, piemēram, Google meklēšanas rezultātos, vairumā gadījumu, nav būtiska.

Ja Jūs vēlieties izcelties “no pūļa” – Jums ir nepieciešams kaut kas vairāk.

Pie tam – Google jau pašlaik savos meklēšanas rezultātos pati ģenerē apmēram 40% aprakstu. Vairāki SEO speciālisti pat rekomendē vispār neveidot meta aprakstus, jo Google, bieži vien, spēj to izdarīt labāk.


Satura veidošanas deleģēšana

Rakstu pasūtīšanā trešajām pusēm nav nekā slikta.

Vienīgi – nolīgtie izpildītāji reti raksta labāk par Jums, jo neviens nevar labāk pārzināt tēmu un pazīt Jūsu mērķa auditoriju kā Jūs paši.

Rezultātā – Jūsu bloga rakstu kvalitāte pasliktinās.

Cilvēki lasa Jūsu dēļ, ja Jūsu tur nav – kāda jēga ir apmeklēt Jūsu vietni?

Ja vadāt korporatīvo blogu – rakstu veidošanai nolīgsiet nozares ekspertus, jo viņi “pazīst drēbi”.

Nepasūtiet rakstus žurnālistiem, kas prot labi virknēt vārdus un kompilēt Internetā atrastus tekstus, bet īsti nesaprot par ko tieši runā.

Tekoša valoda un perfekta gramatika nepalīdzēs Jums iegūt vairāk apmeklētāju vai uzlabot pārdošanas rezultātus – to var izdarīt tikai pievienotā vērtība, kaut kas tāds, kas Jums ir, bet konkurentiem nav.

Mūsdienās gandrīz jebkurš var izstrādāt saturu (kopēt, kompilēt utt. jau kāda cita uzrakstīto) par jebkuru tēmu. Informācijas pieejamība ir tik liela kā nekad agrāk.

Un mēs esam līdzīgā situācijā kā Viduslaikos ar Bībeles pārrakstīšanu – katra nākamā teksta kompilācija ir nedaudz atšķirīga. Fakti netiek pārbaudīti un pēc kāda laika kompilāciju saturs jau būtiski atšķiras no pirmavota.

Tā rodas mīti.

Tāpēc Internets ir pārpildīts ar sliktas kvalitātes rakstiem.

Tāpēc, lai izceltos un demonstrētu kompetenci, raksti ir jāraksta cilvēkiem, kuri darbojas konkrētajā nozarē un perfekti pārzin tēmu.


AI izmantošana bloga satura ģenerēšanai

Ir parādījušies vairāki uz Al bāzēti satura ģenerēšanas rīki, kas sola ātru satura izstrādi “bez piepūles”.

Izmantojot šādus rīkus, šobrīd vēl ir iespējams īslaicīgi palielināt trafiku, taču galu galā Jūs, visticamāk, zaudēsiet.

Kāpēc?

Tāpēc, ka, lai gan ģenerētie raksti faktiski ir korekti, tie par vienu un to pašu tēmu ir stipri līdzīgi.

Respektīvi – ja kāds cits uzdos AI uzrakstīt rakstu par to pašu tēmu kā Jūs – raksts būs ļoti līdzīgs un Google Jūsu saturu var uzskatīt par dublikātu vai plaģiātu.

Pie tam mašīnmācība ļauj noteikt vai konkrēto saturu ir veidojis AI vai cilvēks.

Meklēšanas vaicājumam atbilstoša un kvalitatīva satura piegāde ir Google bizness, bet AI veidotais saturs, lai gan korekts, nav ne unikāls, ne īpaši kvalitatīvs. Google veiks izmaiņas savos meklēšanas algoritmos un AI ģenerētais saturs pirmajās meklēšanas rezultātu lapās neparādīsies.

Vai Jūs patiešām ticiet, ka mazu uzņēmumu veidotie Al rīki spēs “apmuļķot” Google veidotos Al rīkus aiz kuriem stāv milzu datu centri un Google inženieru armija, kuru vienīgais uzdevums ir novērst manipulācijas ar meklēšanas rezultātiem?


Stratēģijas, kas var palīdzēt būtiski palielināt apmeklētāju plūsmu uz Jūsu blogu

Tad nu esam nonākuši līdz interesantākajam – kas un kā ir jādara, lai būtiski palielinātu bloga apmeklētāju un, līdz ar to, arī pirkumu skaitu.

Biznesa mērķiem atbilstoša satura veidošana

Ja Jūsu bloga saturs (tēmas par ko rakstiet) īsti neatbilst Jūsu biznesa mērķiem – Jūs vienkārši tērējat savu laiku un resursus, jo tas nepalīdzēs uzlabot biznesa rezultātus.

Ja Jūs esiet, piemēram, flīžu tirgotājs – ievietojiet savā blogā tikai rakstus par tēmām, kas ir ar saistītas ar flīzēm (dizainu, īpašībām izvēli, ieklāšanu u.tml.).

Bet, ja esiet korporatīvo pasākumu veidotājs – par tēmām, kas ir saistītas ar šādu pasākumu plānošanu un vadību.


Atrodiet nišu, kas Jums patīk

Jā, tieši “patīk”, kas Jūs patiesi interesē, nevis tādu kurā ir mazāk konkurentu, kas atbilst Jūsu pašreizējai darbībai, kas ir unikāla, kas patīk Jūsu mīļotajai sievietei u.tml.

Jo tikai patiesa aizraušanās var palīdzēt Jums atrast ko jaunu un interesantu, ko tādu, kas par Jūsu izvēlēto tēmu jau nav no A līdz Z aprakstīts visos rakstos uz kuriem atsauces parādās SERP pirmajā lapā.

Mēs šobrīd runājam par autoritātes veidošanu un to ir grūtu veidot vairākās jomās vienlaikus.

Ja paskatāmies uz veiksmīgi blogiem (kuriem mēneša laikā ir simtiem tūkstošu un vairāk apmeklētāju), mēs redzam, ka to autori tiek uzskatīti par autoritāti vienā konkrētā jomā.

Tāpēc necentieties rakstīt par “visu zem saules”, bet izvēlieties tēmu, kas Jums ir tuva un pieturieties pie tās.

Un jo vairāk Jūs savā blogā dalieties ar kaut ko  jaunu, interesantu un/vai noderīgu – jo interesantāks kļūsiet sava bloga apmeklētājiem.

Pirmajai prioritātei vienmēr jābūt “kvalitātei” un pēc tam “kvantitātei”.

Tāda satura izstrāde, kas veicina pārdošanu, prasa daudz laika. Rakstu, kas demonstrē Jūsu kompetenci/pārākumu nevar uzrakstīt stundas vai divu laikā.

Autoritāti nevar veidot izplatot viduvēju saturu – kas gan Jūs esiet par ekspertu, ja nespējiet pateikt/uzrakstīt kaut ko nozīmīgu un lasītājiem patiesi noderīgu.

Tas nav viegli. Ja rakstiet regulāri par vienu un to pašu tēmu, agri vai vēlāk, bet iestāsies “radošā krīze”. Uztveriet to pozitīvi, jo tā Jūs “piespiež” meklēt un atrast jaunas idejas.

Kā nodrošināt augstas kvalitātes un interesantu saturu:

  • Rakstiet paši vai algojiet šim darbam nozares ekspertus;
  • Demonstrējiet savu kompetenci rakstot vienkārši un visiem saprotami – par vienkāršiem (bet gudriem un asprātīgiem) risinājumiem, kas var “uzlabot dzīvi”;
  • Lai nodrošinātu regularitāti – satura izstrāde ir jāplāno. Izveidojiet satura kalendāru un pieturieties pie tā;
  • Pastāvīgi mēriet sava satura veiktspēju. Tas ir vienīgais veids kā uzzināt, kas darbojas un kas ne;
  • Sekojiet līdzi savā nišā populāriem blogiem un sociālo tīklu kontiem – tas palīdzēs rast jaunas idejas un iedvesmu;
  • Pirms sāciet rakstīt – veiciet atslēgvārdu izpēti.


Rakstiet regulāri vai nerakstiet vispār

Regularitāte un konsekvence veidojot blogu ir īpaši svarīgas:

  • Regularitāte – ideālā gadījumā Jums vajadzētu publicēt vismaz divus rakstus nedēļā. Nu, vismaz vienu rakstu nedēļā. Ar to Jūs, pirmkārt, neļaujiet saviem lasītājiem par sevi “aizmirst”, otrkārt – rakstu skaits salīdzinoši ātri aug un Jūsu blogs no vietnes ar dažiem interesantiem rakstiem pārvēršas par “zināšanu krātuvi”.
  • Konsekvence – sākot no tēmu izvēles līdz tam kā par tām runājiet/rakstiet. Bloga veidošana ir grūta ne tikai tāpēc, ka tam ir jāatlicina laiks, bet arī tāpēc, ka sākumā Jūsu ieguldītajam darbam nav redzamas atdeves (vismaz pirmo gadu). Ir nepieciešama ticība sev un gribasspēks, lai turpinātu un nesāktu šaubīties par izvēlētās tēmas/ceļa pareizību.

Ja nevarēsiet uzturēt rakstu publicēšanas regularitāti – apmeklētāju plūsma uz Jūsu blogu nepalielināsies.

Bloga veidošana nav sprints, bet maratons, kas nekad nebeidzas. Kamēr turpināsiet rakstīt – viss būs labi, bet tikko apstāsieties – trafiks samazināsies.

Rakstiet saprotami

Ar “saprotami” tiek domāts – saprotami visiem. It īpaši, ja rakstiet par tehniskām tēmām.

Atcerieties, ka tas, kas Jums liekas pašsaprotami var tāds nebūt raksta lasītājam. Padomājiet vai ir nepieciešams iekļaut papildus informāciju un/vai atsauces, lai lasītājs rakstīto saprastu viennozīmīgi/pareizi.

Ja rakstiet kā kaut ko izdarīt – pieminiet katru vissīkāko soli, jo, ja lasītājs nespēs atkārtot Jūsu aprakstīto procesu, viņš meklēs risinājumu citur.

Respektīvi – rakstiet bez svešvārdiem, vienkāršā valodā – tā, lai Jūsu teikto saprastu arī ceturtās klases skolēns.


Sekojiet AIDA komunikācijas modelim

AIDA modeļa pamatā ir pieņēmums, ka cilvēki, pieņemot lēmumu par kaut kā  pirkšanu un/vai izmēģināšanu, veic virkni darbību:

A – Attention. Kaut kas piesaista viņu uzmanību.

I – Interest. Rodas interese – viņi sāk pētīt/salīdzināt.

D – Desire. Ja izpētes rezultāts ir pozitīvs – rodas vēlme iegūt.

A – Action. Tiek veikts pirkums.

Uz bloga rakstu to var attiecināt, piemēram, šādi:

  • Meklēšanas rezultātu lapā atsauce uz bloga rakstu piesaista uzmanību ar virsrakstu un aprakstu;
  • Rodas interese, vēlēšanās to izlasīt vai vismaz apskatīties/noskaidrot vai tas ir tas, kas tiek meklēts;
  • Ja raksts ir apmeklētājam interesants – rodas vēlme lasīt arī citus šī autora rakstus. Ja arī tie tiek uztverti kā kompetenti un interesanti – autora autoritāte lasītāja acīs aug (viņš patiešām zina par ko runā vai ko un kā labāk izdarīt);
  • Gadījumos, kad ir nepieciešama atbilstoša kompetence vai prece – tiek veikts pirkums (konsultācija/pakalpojums vai prece).


Sekojiet Pareto likumam

Šinī gadījumā to varētu pārfrāzēt šādi – Veltiet 20 procentus laika satura izstrādei un 80 procentus – tā reklamēšanai.

Atcerieties, ka neatkarīgi no tā, cik labs ir Jūsu veidotais saturs – Jūs no tā negūsiet nekādu labumu, ja neviens par to neuzzinās.

Tāpēc, tas ir aktīvi jāreklamē:

  • Publicējiet atsauces uz to savos sociālo tīklu kontos;
  • Izsūtiet e-pastus saviem abonentiem;
  • Izveidojiet YouTube video par to pašu tēmu;
  • Publicējiet to arī kā Podkāstu;
  • Pārveidojiet to par E-grāmatu;
  • Reklamējiet to Google meklēšanā.


Respektīvi – ir nepieciešama arī satura izplatīšanas stratēģija – kvalitatīvu rakstu veidošana ir tikai sākums.

Un neuztraucieties par viena un tā paša satura atkārtošanu dažādos formātos – lielākā daļa cilvēku neatceras, ko Jūs vakar ievietojāt, piemēram, Facebook, nemaz nerunājot par to, ko esat ievietojis citur.

Un, pat, ja atceras – “atkārtošana ir zināšanu māte”.


Palieliniet savu abonentu skaitu

E-pasta mārketings ir viena no visefektīvākajiem digitālā mārketinga rīkiem, kas nodrošina vislabāko investīciju atdevi.

Pie tam, darījums ir abpusēji izdevīgs – apmeklētāji Jums atstāj savu e-pasta adresi, lai saņemtu viņus interesējošu informāciju, Jūs viņiem sniedziet šo informāciju, lai demonstrētu savu kompetenci un līdz ar to paaugstinātu iespēju, ka vajadzības gadījumā viņi griezīsies pie Jums, nevis kāda cita.

Jo vairāk Jūsu blogam būs abonenti, jo mazāk Jūs būsiet atkarīgi no tādām reklamēšanas platformām kā Google, Bing, Facebook, Twitter, Linkedin, TikTok utt., un arī Jūsu reklāmas izdevumi samazināsies.


Nepārtraukti atjaunojiet un uzlabojiet

Viss plūst un mainās. Arī Jūsu rakstos minētā informācija noveco, parādās jaunas tendences, iespējas, tehnoloģijas …

Tāpēc, ja vēlieties, demonstrēt kompetenci – jau uzrakstītais ir regulāri jāpārskata un jāpapildina. Jūs taču nevēlieties, lai lasot Jūsu rakstus kāds nodomātu, ka “neturiet līdzi laikam”.

Ja sava bloga rakstus regulāri atjaunosiet, tie nezaudēs aktualitāti un līdz ar to arī nezaudēs TOP pozīcijas meklētājprogrammās.


Nobeigumā

Bloga paraugprakse ir elementāru darbību kopums, kas, protams ir jāievēro, bet kas pats par sevi neradīs kaut cik būtisku bloga apmeklētāju skaita pieaugumu. Ja radītu – vāju un viduvēju blogu nebūtu.

Bloga trafika palielināšana nav tik vienkārša, kā sekot 1.2.3 … paraugpraksei.  Tas tiešām ir ļoti grūts darbs un – izdodas ne visiem.

Lūk viens piemērs – 15 mēnešu laikā, tikai ar bezmaksas metodēm, tika sasniegti 30 000 apmeklējumi 28 dienu periodā no Google search (dabiskā datplūsma). Tas ir mazliet vairāk kā 1000 ieinteresētu potenciālo pircēju dienā.

1000 ieinteresētu potenciālo pircēju dienā

Tomēr. Kā redziet tas nenotika ātri un prasīja arī daudz darba (publikāciju sagatavošana).

Bloga panākumi ir tieši proporcionāli publikāciju biežumam un veiksmīgai satura izplatīšanas stratēģijai.

Atstājiet savu komentāru

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Pasūtiet savu WordPress vietni tūlīt!

Jo ātrāk sāksim – jo ātrāk Jūsu mājas lapa būs gatava!

Un Jūs kļūsiet pieejami arī Internetā!

lvLV